Thursday 28 February 2013

High heels high hopes

 Proč se jim nedá odolat i za cenu toho, že si je obuji na pár chvil?Proč extrémně vysoké podpatky vypadají extrémně nejlépe?Love me or hate me? Miluji je za jejich nebeskou krásu a ze srdce nenávidím za jejich nepraktičnost. Otázkou zůstává kde začíná ta pomyslná hranice vysokého podpatku? Každýá si svou hranici posune dle jeho její odvahy.  Na jednom z topů mám nápis High heels high hopes. Něco na tom bude. Neříká se snad, že kdo míří hodně vysoko často padá z vysokých výšek a pád bývá hodně tvrdý?Ale od toho tu život je, abychom se naučili vstát, a jít hrdě dál. Stejně tak jako božská Carrie na přehlídce pro Dolce Gabbana, miluju ten styling. Kdyby to nebylo při nejmenším nevhodné chodit po ulicích v kalhotkách a trenchcoatu, tak jdu do toho.. Jak jste na tom s podpatky Vy? Kolik cm nejvíce jste ochotné nosit na nožce?

high heel high hopes

4 comments:

  1. Trochu sci-fi toto nosit v ČR (hlavně ty chodníky a nechápavé pohledy lidí, proboha, co to má na noze) :)

    ReplyDelete
  2. Beru to jako výzvu a čím víc pohledů tím ví si příjdu chick a vyjímečně:-)

    ReplyDelete
  3. Podpatky mám ráda. A od začátku jejich nošení se cítím pohodlněji na vyšších než na nižších...na nízkých podpatcích jsem vždycky nejistá... ale zase tohle už mi přijde extrémní... a jak už bylo zmíněno, české chodníky tomu nejsou uzpůsobeny:D

    ReplyDelete
  4. moje nejvyšší mají 12cm. Zatím. Možná až se víc zapojím do nočního života, zvednu laťku o pár centimetrů výš. Zatím se na všechny topánky chodím jen dívat do botníku. Holt s kočárem si nežiju na vysoký noze:)

    ReplyDelete