Tuesday 20 November 2012

Baseball cap trend

Na letošním NYFW se na runway objevovali často kšiltovky.Tento trend zdá se mi ještě zdaleka nepronikl mezi ne zcela zasvěcené do módního kolotoče. Cca před dvěma měsíci se o něm zmínilo Elle v krátkém článku na FB a proto Vám dnes přináším pár nápadů jak se dá tato sportovní pokrývka hlavy  nosit stylově. Já tomuto trendu podlehla. Velmi ráda nosím kšiltovku kontrastně ke kožichu. Viz. můj outfit z uvedení kolekce Martina Maisona Margiely. Líbí se Vám trend kontrastu sportovní vs. elegantní?












5 comments:

  1. Zlato, ten novej vzhled blogu je parádní:-) a kšiltovky se mi líbí, jen nevím, kde sehnat nějakou stylovku:)

    ReplyDelete
  2. Díky Domi. Jsem ráda, že se nový vzhled líbí také jsem z něj nadšená:-) Každopádně ti klidně postačí kšiltovka z nějakého skateshopu např:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mně by se líbila nějaká černá kožená, po něčem se mrknu))

      Delete
  3. tak já osobně teda kšiltovky vůbec nemusím, ale ta oranžová od chanelu je parádní :)

    ReplyDelete