Tuesday 27 November 2012

Chameleon in my closet - holographic clutch



Dnes jsem měla úspěšný lov. Vyrazila jsem nakupovat Na příkopy. Mám to tam hodně ráda vzhledem k tomu, že je tam největší H&M a Zara, kterou tolik miluju ale zároveň nenávidím, protože bych si nejraději koupila třetinu toho co tam mají. Ulovila jsem si tyto 3 kousky. Chameleon hologram clutch, která se při pohybu krásně mění ze zelena do modra mám z ní neskutečnou radost. Viděla jsem podobnou na některém z letošních fashion weeks a parádně to rozzáří outfit např. ke kožichu a ombre  džínům. Hologram už pomalu začíná dost frčet mezi trendy a začíná se pomalu ale jistě objevovat v obchodech. Dá se zařadit k trendům sci-fi nebo se také uvádí jako samostatný prvek na příští sezonu jaro/léto 2013. No není fantastická?














7 comments:

  1. Hey :)))
    I just found you and immediately became member! I would really appreciate it if you'll visit back my blog :)
    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/
    Kisseeeeeeeees :*

    ReplyDelete
  2. Na kožich i kabelku jsem zrovna včera koukala v H&M magazínu. Oba kousky jsou moc pěkné.

    ReplyDelete
  3. Psaníčko jsem včera vyhmátla v H&M v Palladiu. Nechala jsem ho tam, ale možná se pro něj vrátím...;). Kožíšek je dokonalý!

    ReplyDelete
  4. Kožúštek je nádherný!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  5. ta kabelka je genialni, pred par dny jsem na ni koukala, ale za tejden jedu do ny, tak mam zakaz do ty doby nakupovat. snad nevlezu do h&m tam))

    ReplyDelete