Sunday 25 November 2012

Dailystyle and Bechick - fashion show


Dnes o mých pocitech z přehlídky webového módního portálu Dailystyle.cz a  internetového obchodu Bechick.com, která se konala dne 24. listopadu od 21 hod v baru 360 stupňů v Praze. Na místo jsem dorazila přesně ve 21 hodin kde mě slečny přivítali wellcome drinkem v podobě šampaňského. Program byl zahájen cca ve 22 hodin vystoupením zpěvačky pro mě absolutně neznámé a následovalo vystoupení taneční dvojice. 

Organizátorovi jen jednu výtku -  nepřehlednost programu. K wellcome drinku jsem dostala 2 reklamní letáčky. Místo toho bych raději uvítala program večera. Osobně jsem tam šla jen a pouze na módní přehlídku a ne na vystoupení hvězdiček z Hlasu Československa ( i když musím říci, že zpívali hezky) .Nevěděla jsem co mě tedy čeká. Jak jsem již zmiňovala, přehlídka jako taková se konala cca ve 22:30 po vystoupení 2 účinkujících. Po ukončení přehlídky nám bylo sděleno, že po 20-ti minutové přestávce se vrátíme k programu s tím, že bude následovat ,,něco,, pro dámy. Představila jsem si pod tím co já vím....přehlídku pánského spodního prádla. Klasická ženská představa, když se řekne ,,něco pro dámy,,. Čekala jsem tedy, že se bude program dále odvíjet v duchu módy. Z 20-ti minutové pauzy se stala cca 30ti minutová a k mému nemilému překvapení se dále zpívalo a zpívalo a zpívalo. Poté se na mole objevila Veronika Franková s Hankou  Drozdovou -  majitelky Bechick a známé bloggerky Czechchicks. M
ěla jsem velkou radost, že se bude konečně zase něco dít. Byla jsem ráda, že se aspoň holky ukázaly. Přišly vyhlásit outfit večera, který nebyl dle mého názoru nejlepším outfitem večera. Stala se jím slečna, která měla  na sobě klasický sexy outfitek s upnutými koženými kalhotami, vypasovaným leopardím blazerem , 15ti centimetrovými jehlami  a kabelkou od Vuittona...nic nápaditého,  řekla bych . Už když jsem slečnu v průběhu večera zahlédla znělo mi hlavě slovo cliché . Slečna byla velmi krásná a slušelo jí to ovšem nemám ráda tenhle sexy styl. Přijde mi dost průhledný a v podstatě se takhle dokáže obléci každý, protože na tom nic není. .Moderátor opět oznámil kratičkou 10ti minutovou pauzu aniž by řekl následující program. Opět jsem v dobré víře čekala, že bude následovat něco jiného než zpěv. Marně. Bylo cca 23:45 a vzdala jsem to. Co se konalo dál netuším. Jen doufám, že mi neuniklo nic z toho o co jsem měla zájem.  Vraťme se ovšem k přehlídce.

Na přehlídkovém molu se objevily jak jsem již zmiňovala kousky z e-shopu bechick.com a dále také značky Loram a od českých návrhářů Doan Duc, Clarisse, Ditafil, Miroslav Rajtr, Evgenia Klochay, Adéla Kodoňová a  bižuteriie z e-shopu Fashion Spot. Upřímně na mole poznávám pouze modely z bechick.com, které stylizovaly holky z Czechchicks a zůstali jedny z mála, které se mi na přehlídce líbily. Mým největším favoritem je mikina s kožešinovými rukávy, kterou jsem již holkám chválila, že se opravdu povedla a modelce hodně slušela. Byla k vidění outfitově variabilní a cenově dostupná móda pro běžné denní nošení s módními prvky kůže, kožešiny, cvočků, trendy vínové a zelené barvy. 

Závěrem bych chtěla Hance a Verče poděkovat za pozvání. Držím jim moc palce a fandím v tom co dělají. Jen tak dál.....








































13 comments:

  1. Super clanek :-)Slusi ti to :-)

    ReplyDelete
  2. Moc děkujeme za tvůj článek! :). Nejlepší outfit večera jsme já ani Hanka nevybíraly, jen jsme měly říct jméno vítězky, takže za to opravdu nemůžeme. Módní přehlídka byla z 80% zastoupena věcmi z našeho eshopu, což jsme v podstatě až do posledního dne nevěděly a měly jsme co dělat, abychom vše poskládaly dohromady doslova za 5 minut dvanáct. Měla jsi nás přijít pozdravit do backstage. Tam jsme trávily zavřené celý večer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bylo mi to úplně jasné, že v tom nejlepším outfitu večera nemáte prsty:D Nechtěla jsem obtěžovat bylo mi jasné, že máte práce nad hlavu:-) Určitě si myslím, že jsme se neviděli naposledy:-) Mám v plánu dorazit i 1. prosince k vám do showroomu

      Delete
    2. Tak to se těšíme :) Tam to bylo opravdu místy docela šílené :D

      Delete
  3. To tvé triko je úžasnéé! Můžu se zeptat odkud je :-) ? A skvělý článek, mrzí mě, že jsem byla mimo Prahu :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Ta to zpívání z talentu by mě asi dost znechutilo.

    Jinak se mi to celé takhle moc líbí a mrzí mě, že jsem tam nebyla také!

    ReplyDelete
  5. Určitě to muselo být zajímavé..Sama mám takovéto módní přehlídky ráda :) A některé modely opravdu povedené byly :)

    ReplyDelete
  6. Mohla bych se zeptat odkudd máš ten DOKONALÝ trenchcoat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trenchcoat mám z Topshopu měli ho tam cca před rokem a půl je můj velmi oblíbený:-)

      Delete
  7. To zpívání by mě naštvalo, a program je důležitý, je fakt, že jsem byla minulý týden také pozvána na jednu přehlídku a bez programu, nevím že je nenapadne ho udělat, naštěstí na té přehlídce na které jsem byla to nevadilo :-)

    ReplyDelete
  8. nechapu, co tam dela ta hnedovlasa, radoby modelka :D, akorat to holkam zkazila

    ReplyDelete
  9. Ten tvuj kabat je vazne super!

    ReplyDelete