Thursday 15 November 2012

Martin Maison Margiela for HM

Budíček v 6 ráno a čekání hodinu na mrazu se vyplatilo a nákup se zadařil. Čekalo nás venku občerstvení v podobě horkého čaje či kávy a croassant. V 9 ráno to vypuklo byli jsme mezi prvními kdo se dostal dovnitř. Nastalo davové šílenství.Ihned se všichni vrhli na stříbrná psaníčka v podobě žvýkačky. Bylo cca 8 kusů. Po poslední jsem sáhl já..bylo prodané tedy za 10 vteřin po otevíračce. Mým nejlepším ulovkem jsou černé šaty, které jsou opravdu krásné, stylové, originální a nadčasové. Jsou ušity z 2 různých šatů. Neměla jsem je v plánu zakoupit ovšem když jsem je na sobě viděla nemohla jsem odolat:-)


















9 comments:

  1. Super, tenhle článek se mi líbí. Psaníčko mně nezaujalo ale šaty pěkné. Zajímavé mi přijde i tričko,ale asi bych nenašla odvahu :)

    ReplyDelete
  2. Díky za komentář Angel.-) Z šatů mám největší radost.) Láska na první pohled zkrátka:-)

    ReplyDelete
  3. Pěkně sis vybrala :-) Já jsem měla zálusk na lesklé/zrcadlové legíny a taky jsem se chtěla podívat po černých kozačkách, ale nakonec jsem musela do školy :-/ Hrozný to život studenta :D

    ReplyDelete
  4. Měla jsem štěstí ale štěstí přeje hlavně připraveným tak jsem tam stála tu hodinu před otevíračkou jinak už bych takové štěstí neměla:D.během 10 minut už tam bylo to nej vybrané...ale lesklé legíny ty tam zůstali .-) Mohla jsi to zkusit nebo zíta třeba.-) Botek tak také zůstalo dost.-) Hned byli pryč ta bodyčka s podprsenkou a ta psaníčka candy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, tak děkuji za tip, zítra se tam určitě stavím :)

      Delete
  5. a byla strkačka a panika?=)

    body se mi hrozně nelíbí, ale tobě vážně sluší, což mě dost překvapilo (žádná narážka na tebe, prostě se mi vážně nelíbilo=))

    no...a psaníčko se mi samozřejmě líbilo, ale co se dá dělat, nebudu ho mít, aspon ne hned...můžeš prozradit, jestli má dobrý švy (peněženky vypadaly dost odflákle) a za kolik ho měli? díky

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  6. V pořádku. Já děkuji za každý názor. Jsme ráda, že na mě se ti body líbí:-) Každopádně strkačka celkem byla a panika zřejmě také v nitru každé zákaznice... mě osobně když se otevřeli dveře obchodu se rozbušilo více srdce:D Švy u kabelky se mi zdají být dobré ovšem většina měla na sobě nějaké ty drobné šrábanečky. Candy psaníčko se prodávalo za 1299,- Kč

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to je dobrý, asi jenom o kilo víc, než by se mělo v přepočtu na eura jinde...čekala jsem i víc, často jsou tady věci výrazně dražší

      nejenom, že nenávidim tyhle infarktový situace, kde se tlačí x lidí, navíc bych musela vstávat někdy v 6 a domů se dostala až v 9 večer, takže bych to fakt nedala...ale gratuluju k taštičce

      Delete
    2. Já jsem také vstávala v 6 ale doma jsem byla už v 11 ..tlačenice nepříjemná nicméně s mojí miniaturní postavičkou se dobře všude protlačím a dostanu:D

      Delete