Thursday 29 November 2012

Speculation about collaboration - H & M

 Po uvedení poslední kolekce kolaborace  H & M  s Martinem Maisonem Margielou se po internetu objevují spekulace. Je to tak pokaždé jakmile je kolekce uvedena tak se začnou šířit fámy. Kdo bude další? Již jsem na pár stránkách objevila spekulaci ohledně jména GIVENCHY. Podle britského Vogue ale Givenchy spolupráci popřel. Kde je pravda se ovšem jen tak nedozvíme vzhledem k tomu, že  na další spolupráci si budeme muset počkat rok jak uvedla  H & M  kreativní poradkyně Margareta van den Bosch. Společnost se rozhodla vynechat exkluzivní kolekci na jaro 2013. Bude to dlouhé čekání ale doufejme, že bude stát za to:-) 



4 comments:

  1. za givenchy se budu modlit, taky jsem to cetla

    ReplyDelete
  2. Další překvápko, ani na jednu kolekci jsem se nebyla podívat osobně, na tuhle bych si tu frontu nejspíš vystála.

    ReplyDelete
  3. ja som si sice este zo spoluprac nic nikdy nekupila,ale vzdy je to zaujimave sledovat :)
    Inak este stale trva predvianocna Ziaja giveaway tak sa nezabudni zucastnit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Já jsem si taky ještě nikdy nic z jejich spolupráí nekpoupila. Nějak mě to neoslovilo a nelíbila se mi kvalita.

    ReplyDelete