Monday 19 November 2012

Green tiger and angry rottweiler -animal print trend

Mé dva nové vytoužené přírustky do šatníku...green tiger hoodie s opravdu precizní výšivkou tygra a rottweiler t-shirt zdobené kamínky...tyto dva kousky se letos objevily na fashion week  v New Yorku a jsou hodně oblíbené mezi známými bloggerkami jako Elena Perminova, Chiara Ferragni a Jessica Stein. Nejvíce zvířecích prvků použil na letošní přehlídce Burberry Prorsum. Baví Vás aktuální trend zvířecích vzorů popř. zvířecích hlav:-)











                                                         







<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4259003/?claim=8q356e7rwa3">Follow my blog with Bloglovin</a>

5 comments:

  1. Mě tenhle trend nechává chladnou, není to můj styl, ale na modelkách vypadá dobře. jako všechno:)

    ReplyDelete
  2. Díky za komentář Domi. Mne osobně také zvířecí trend nechává chladnou ovšem první pohled na tuto mikinu a tričku a byla to láska na první pohled..musela jsem je nutně mít a vypadá to skvěle. Dnes jsem si vyrazila v kožených slimkách, tričku s rottweilerem, boyfriend sakem, kožichem a k tomu jako kontrast sportovní kšiltovku, která se nyní nosí jako kontrast k elegantním věcem např. kožich nebo šaty(napíši o tom článek)a musím říct, že to mělo šťávu navíc jsem se v tom cítila báječně..)

    ReplyDelete
  3. Hi, many thanks. I follow you too now.Your photos are really nice good job.-)

    ReplyDelete
  4. krasny blog!! takze hned sleduju:)
    muzes mrknout i ke mne;)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete